Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
Akceptuję

REKLAMACJA

Ankon24

2- letnia możliwość składania reklamacji, natomiast reklamacji nigdy nie podlega, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego.

Ankon24


Protokół reklamacji wraz z załączonym zdjęciem wadliwego towaru prosimy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail info@ankon24.pl

Protokół reklamacji

Pobierz


W przypadku, gdy towar jest wadliwy, prosimy o jego prawidłowe zabezpieczenie, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy zniszczeniem do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego.


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Kupującego niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.


Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt jest wymieniany na nowy lub jego równowartość jest zwracana Kupującemu w ciągu 15 dni roboczych. Możliwe jest również zatrzymanie towaru i negocjowanie obniżenia ceny zakupu.

Uwaga!

Sklep może na życzenie Kupującego, w miarę dostępnych możliwości, dokonać wymiany zakupionego towaru. Kupujący przedstawia swoje życzenia dotyczące wymiany zakupionego produktu na inny ( kolor, model itp.), natomiast Sklep określa faktyczną możliwość dokonania wymiany, a także koszty dodatkowe jakie Kupujący ponosi na skutek swoich życzeń. Wymiana odbywa się w okresie 21 dni roboczych. Wszelkie koszty Kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego meble. Warunkiem wymiany towaru jest oddanie zakupionego wcześniej produktu w stanie nienaruszonym.

GWARANCJA

Ankon24


Wszystkie produkty z Naszego Sklepu objęte są 2-letnią gwarancją! Dodatkowym atutem jest dożywotnia gwarancja na system jezdny zastosowany w drzwiach przesuwnych SEVROLL MICRA.

Ankon24


Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny.

Gwarancji nigdy nie podlega towar będący uszkodzonym z winy Kupującego.